Beställning:

Lägg produkten i din varukorg. Välj en leveransmetod och en betalningsmetod. Fyll i dina leverans- och fakturauppgifter (vid behov). Bekräfta din beställning. Betala. Klart!

Kontrollera ditt bankkonto för att se om transaktionen har genomförts. Om du inte har fått en bekräftelse på beställningen via e-post, kontakta oss via mail på [email protected].
Om pengarna inte har dragits från ditt konto, prova att genomföra transaktionen igen. Är du osäker, kontakta din bank för att verifiera att transaktionen misslyckades.

Om du vill göra ändringar i din beställning, vänligen kontakta oss på [email protected]. Det är endast möjligt att göra ändringar innan beställningen har börjat realiseras. 

Om du vill avbryta din beställning, vänligen kontakta oss på mail på [email protected]. Att avbryta en beställning är endast möjligt innan den har börjat realiseras. 

Om det har skett ett misstag i dina uppgifter, vänligen kontakta oss på [email protected]. Om vi får denna information innan fakturan utfärdats, kommer uppgifterna på den ursprungliga fakturan att vara korrekta, annars kommer en korrigeringsfaktura att utfärdas.

 

 

Betalningar:

  • Kort
  • Paypal
  • Kontant vid leverans

Ja, vi utfärdar momsfakturor. Vänligen ange ett giltigt momsregistreringsnummer (VAT-nummer). Priset kommer då automatiskt att ändras när du gör din beställning.

För att ändra din betalningsmetod, vänligen kontakta oss på [email protected].

Det är inte möjligt att köpa en produkt på vår webbplats på avbetalning.

 

 

Frakt:

Nej, tyvärr erbjuder vi inte upphämtning på plats eftersom vi bara har en onlinebutik.

Du kan se ditt pakets status på hemsidan för det valda budföretaget. När paketet har skickats skickar vi fraktsedeln och en länk för att spåra paketet till den e-postadress du angav. 

Ja, vi erbjuder fri leverans för beställningar över ett visst belopp. För tillbehör tillkommer en extra fraktkostnad.

 

 

 

Returer och reklamationer:

Reklamationsprocessen varierar mycket beroende på vara, men vi strävar alltid efter att lösa problemet så snabbt och effektivt som möjligt.

För att göra en reklamation ber vi dig att förbereda ordernummer, en utförlig beskrivning av problemet, foton på skadan och kontakta sedan kundtjänst via e-post

För att ångra ditt köp ber vi dig att förbereda ordernummer, en detaljerad beskrivning av problemet, bilder på skadan och kontakta sedan kundtjänst via e-post.

För att returnera en produkt, vänligen skicka först bilder på cykeln. Vi beställer sedan upphämtning och skickar fraktetiketten som du måste skriva ut och klistra på paketet. Invänta kuriren.

Så snart som möjligt, men senast inom 14 dagar från det att vi har mottagit paketet och kontrollerat det.

Alla produkter omfattas av garantin, men vid onlineköp av våra cyklar finns det en skyldighet att utföra en garantibesiktning på ett av våra servicecenter inom 30 dagar efter att cykeln har levererats till köparen. Det auktoriserade servicecentret kommer att bekräfta att cykeln är redo för bruk och notera detta på garantikortet, varefter garantin börjar gälla.

 

 

Övrigt:

Försändelsen returneras till avsändaren och vi återbetalar din betalning inom 14 dagar efter mottagandet.

Du kan göra en garantibesiktning av cykeln som du har köpt online på valfritt servicecenter. Om du inte är nöjd med den service som tillhandahållits är det mellan dig och den valda serviceleverantören att komma överens om en reklamation.

I enlighet med garantivillkoren förlorar konsumenten sin rätt till garantin om garantikortet tappas bort.

I så fall ska du omedelbart rapportera problemet till det budföretag som levererade cykeln, följt av ett e-postmeddelande till [email protected].

Ja, vi erbjuder rabatter för större beställningar och för organiserade grupper. Kontakta oss via e-post [email protected] eller telefon för mer information.